عضو شوراي مرکزي جامعه مهندسين گفت: در نشست اصولگرايان که به دعوت آيت‌الله موحدي کرماني و به منظور سازوکار وحدت و تعيين مصاديق برگزار مي‌شود، نمايندگان حقيقي و حقوقي اصولگرا براي تشکيل شوراي هماهنگي اصولگرايان حضور خواهند داشت.

به گزارش مشرق، احمد نيک‌فر عضو شوراي مرکزي جامعه مهندسين با بيان اينکه همايشي که قرار بود با سخنراني آيت‌الله موحدي کرماني برگزار شود، به صورت نشست جامعه روحانيت با تشکل‌هاي اصولگرا و شخصيت‌هاي حقيقي اين جريان در هفته جاري برگزار خواهد شد.

نيک‌فر ادامه داد: اين نشست که به دعوت جامعه روحانيت و به منظور سازوکار وحدت و تعيين مصاديق صورت مي‌گيرد، نمايندگان حقيقي و حقوقي اصولگرا براي تشکيل شوراي هماهنگي اصولگرايان حضور خواهند داشت و شوراي هماهنگي نيز ستاد انتخاباتي و اجرايي اين شورا را مديريت مي‌کند.

اين فعال اصولگرا با بيان اينکه ثبت‌نام نامزدها از 28 آذر آغاز مي‌شود و بايد براي بعد از آن برنامه‌ريزي انجام شود، خاطرنشان کرد: هنوز ليست تهران مشخص نشده است، اما در اين نشست که با حضور آيت‌الله موحدي‌کرماني برگزار مي‌شود، نظر تشکل‌هاي اصولگرا از جمله جبهه پيروان، رهپويان، ايثارگران،‌ پايداري، ايستادگي و رهروان ولايت و همچنين افراد حقيقي جريان اصولگرا از جمله ولايتي، قاليباف و لاريجاني جلب خواهد شد.

وي گفت: در جلساتي که تاکنون برگزار شده بحث درباره سازوکارها بوده است و پس از ثبت‌نام بحث تعيين مصاديق در دستور کار قرار مي‌گيرد.

محمدرضا باهنر دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري در نشست خبري اعلام کرد: اصولگرايان اوايل هفته آينده فراخوان عمومي خواهند داشت و جلسات سه‌جانبه و چهارجانبه و 8 نفره تجميع مي‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس